بهترین وکیل مهاجرت در مشهد ( مشاوره رایگان )

مهاجرت به قبرس شمالی

در خصوص خرید ملک یا مهاجرت به قبرس شمالی ، یکی از نکات مهم که در اکثر موارد مردم پیگیری میکنند دفاتر نمایندگی شرکت های مهاجرتی است. که با تعیین وقت قبلی در یک تاریخ معین توسط شرکت اصلی و متقاضی قرار ملاقاتی جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات متقاضیان هماهنگ می شود.

ویژگی های بهترین وکیل برای مهاجرت به قبرس شمالی چیست؟

شما در این مسیر پر از تلاطم که قصد تغییر موقعیت مکانی خود را دارید؛ نیازمند یک همراه آگاه و با تجربه کاری بالا در این زمینه هستید. وکیل به عنوان فردی خبره و با تجربه بالا در این زمینه می تواند شما را همراهی کند و به راحتی حقوق شهروندی و اقامتی خود را در کشور جدید دریافت کنید؛ تحت چنین شرایطی شما به حقوق شهروندی خود در کوتاه ترین زمان ممکن و با یک پروسه کاملا قانونی می توانید دسترسی پیدا کنید.

وکیل خبره در حوزه مهاجرت به قبرس شمالی این فرایند را برای شما بسیار هموار و آسان تر خواهد کرد و شما طبق روال قانونی می توانید حتی در لیست دریافت کنندگان اقامت دائمی این کشور قرار بگیرید. اگر قصد مهاجرت سریع و آسان به قبرس شمالی را دارید، حتما از یک وکیل کارکشته در این زمینه کمک بگیرید.

لزوم دریافت مشاوره قبل از مهاجرت به قبرس شمالی از وکیل

شما به عنوان یک فرد کاملا عادی اطلاعات قانونی در زمینه مهاجرت به قبرس شمالی ندارید؛ در نتیجه با مشکلات گوناگونی در این زمینه مواجه خواهید شد. وکیل مهاجرتی این پروسه را بر اساس شرایط فردی از تمامی ابعاد بررسی می کند و سپس روند قانونی مهاجرت به قبرس شمالی را در اختیار شما قرار می دهد.

دریافت یک مشاوره حرفه ای باعث تسهیل فرایندهای مهاجرتی بیش از هرگونه اقدامی خواهد شد و حتی شما می توانید برآورد کلی نسبت به این پروسه قبل از مهاجرت داشته باشید. وظیفه اصلی هر یک از وکیل های مهاجرتی احقاق حقوق موکلین خود در یک کشور جدید با کمترین هزینه می باشد و حتی چنین وکیل هایی در چارچوب قانون تمامی اسناد و مدارک را دریافت می کنند. یک وکیل خوب و با تجربه در تمامی ابعاد شرایط متقاضی خود را مورد بررسی قرار می دهد، تا بدون کوچک ترین کم و کاستی روند مهاجرت فرد را تسهیل ببخشد.

در این روش چند نکته مهم مد نظر خواهد بود

در دفاتر نمایندگی رسمی بودن وجهه ارائه دهنده خدمات مهاجرتی

داشتن مجوز فعالیت شرکت مادر و نمایندگی­هایی که در نظارت مستقیم شرکت اصلی می­ باشند.
در اصل هدف از داشتن دفاتر نمایندگی به عنوان اعتبار شرکت بوده که راه را برای متقاضیان جهت مهاجرت، پاسخگویی به سوالات متقاضیان و دریافت مدارک و عقد قرار داد با متقاضی می ­باشد.
بعلت رقابتی بودن بازار مهاجرت چه از لحاظ  دانشجویی و اخذ اقامت از طریق خرید ملک به یکی از موضوعات مهم زندگی مردم تبدیل شده است و تمامی متقاضیان که تحقیقات لازم را انجام می­دهند در تعیین و انتخاب یک مشاور زمان لازم را سپری می­ کنند.

بدین ترتیب لازم به ذکر است که در ابتدا نیاز به ارتباط مستقیم با شرکت اصلی در کشور مقصد بوده و بعد در صورت نیاز برای ادامه همکاری و ارائه خدمات از طرف شرکت تعیین شده، شرکت مادر هماهنگی­های لازم را جهت ارائه مشاوره حضوری در کشور مبدا بعمل می­آید. در واقع تمامی این مراحل جهت افزایش اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات، بالا بردن میزان اعتماد متقاضی جهت عقد قرارداد می­باشد.

 

4 1

دفاتر نمایندگی در این خصوص چه وظایفی دارند؟

در مرحله اول جهت هماهنگی با متقاضی جلسات متعدد برای ارائه مشاوره و ارائه اطلاعات لازم انجام می­پذیرد، در این مرحله شرکت اصلی واقع در کشور مقصد نظارت مستقیم داشته و هماهنگی­های لازم را انجام خواهد داد.

دفتر نمایندگی نقش بسزایی در مورد ارائه مشاوره داشته که در اصل بعنوان مکمل دفتر با شرکت اصلی نشان دهنده ارزش و اعتبار نمایندگی بوده و به عنوان رابط بین کشور مقصد و مبدا پلی برای به تحقق رسیدن اهداف متقاضی خواهد بود.

بعد از ارائه مشاوره و راهنمایی لازم جهت اقدام کردن، قراردادی مابین شرکت ارائه دهنده خدمات و متقاضی امضا شده و به استناد قرارداد هر دو طرف متهعد به رعایت نکات ذکر شده در قرارداد می­باشند.

هدف از عقد قرارداد متعهد بودن هر دو طرف به وظایف و هدف دنبال شده می­باشد که در این خصوص با تاییدیه نهایی شرکت اصلی قرارداد بسته شده و متقاضی ملزم به ارائه مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده و اجرایی شدن آن در کشور مقصد بپردازد.

این اقدام می­تواند برای امور دانشجویی بوده و متقاضی بعد از عقد قرارداد و تحویل مدارک به دفتر نمایندگی شرکت پیگیری­های لازم را انجام دهند.

یکی دیگر از موارد مربوط می­شود به خدمات در خصوص مهاجرت یک خانواده از طریق خرید ملک،  که در این خصوص نیز قرارداد بین شرکت و متقاضی عقد شده و مابقی مراحل با هماهنگی­های هر دو طرف صورت می­پذیرد.

14

شرکت مهاجرتی بازرگان

در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری بازرگان در ایران دارای نمایندگی­های فعال در چند استان می­باشد، مانند تهران، مشهد، شیراز و …، قبل از اقدام به ارائه نمایندگی شرکت اصلی موظف به تعلیم نمایندگی­های مربوط را داشته تا همه افراد بتوانند در حوزه ارائه خدمات بی نقض عمل کنند: به عنوان مثال نمایندگی مشهد به عنوان یکی از ساکنین قبرس شمالی بوده و در طول یک مدت ارائه خدمات تعلیمات لازم را در برگرفته که در این خصوص مشاوره ­های انجام شده به صورت دقیق انجام می­پذیرد و تمامی متقاضیان طی یک یا دو جلسه حضوری در خصوص نحوه اقدام راهنمایی­های لازم را در بر می­گیرند.

هدف از ارائه نمایندگی یکی ار نکات اصلی برای ارائه خدمات می­باشد که در مواردی که متقاضیان نیاز به مشاوره حضوری دارند هماهنگی ­های لازم انجام شده، تا اعتماد بین دو طرف حاصل شود. زمانی که اعتماد از طریق مشاوره حضوری حاصل شود متقاضیان به راحتی اطمینان حاصل کرده و پیگیری­های لازم از طریق دفتر انجام شده و رضایتمندی مشتری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

جمع بندی

شرکت سرمایه گذاری بازرگان با بیش از 12 سال سابقه در قبرس شمالی، برای راحتی و کسب اطمینان متقاضیان، نمایندگی­هایی را در ایران قرار داده است، تا شما هموطنان عزیز بتوانید با اطمینان خاطر از مشاوره حضوری استفاده کرده و خرید ملک و یا سرمایه گذاری را با اطلاعات دقیق انجام دهید. همچنین می توانید به کمک سرمایه گذاری بازرگان نظرات در مورد مهاجرت به قبرس شمالی را بدانید تا تصمیم گیری راحت تری در انتخاب مقصد داشته باشد.

زمانی که به دفاتر نمایندگی شرکت سرمایه گذاری بازرگان مراجعه می­کنید، می­توانید جواب بسیاری از سوالات خود را دریافت کرده و با مطالعه دقیق قرارداد با خیالی آسوده سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

شرکت سرمایه گذاری بازرگان برای شما عزیزان که قصد مهاجرت یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، انوع مختلف خدمات با توجه به نیازتان را در نظر گرفته است که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید یا اینکه سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. این خدمات عبارت اند از ؛ خرید ملک، مهاجرت، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خدمات امور تحصیلی و ویزای کار. مشاوران ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

فقط کافیست از راه ارتباطی مانند تماس مستقیم، واتساپ، تلگرام، ایمو یا دایرکت اینستاگرام استفاده کنید تا ما پاسخگوی سوالات شما در اسرع وقت باشیم.

زندگی پر از آرامش و امنیت حق طبیعی شماست

5 از 5

پیام بگذارید