جهت اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید

با ماشین 10 دقیقه تا شهر فاماگوستا، 20 دقیقه تا قلعه کانتارا، 35 دقیقه تا فرودگاه ارجان و 40 دقیقه تا نیکوزیا فاصله است.
این مجموعه کاملا ضد زلزله است، با متریال کیفیت عالی ساخته شده و گارانتی برای اجزای ساختمانی نیز دارد و تعمیرات رایگان برای کل مجموعه در دسترس است.

دسته:

توضیحات

در ساحل لانگ بیچ مجموعه 811 واحدی، که تحویل آن در ژانویه 2024 میباشد. شرایط پرداخت آن به این شکل است که 30% پیش پرداخت، 40% تا زمان تحویل و مابقی با اقساط دوساله بدون بهره میباشد.
تمام امکانات حتی کوچکترین جزئیات برای راحتی کامل خریدار است. مدنترین سیستم امنیتی برای زمانی که دور از خانه هستید یا حتی زمانی که در خانه مشغول استراحتید. طبیعت دست نخورده و دیدنیهای تاریخی و گرمای تمام نشدنی دریا که با قدم زدن به آن میرسید. در اینجا میتوانید یک تجارت جدید شروع کنید، خانه اجاره کنید یا حتی ملک خود را اجاره دهید.
گروه معماران و مهندسین کارکشته پروژهای عظیم و مدرن ساخته اند، که با طراحی منحصر به فرد خود و با در نظر گرفتن کیفیت، راحتی و تجمل منجر به توسعه منطقه خواهد شد.
هر چیزی که تصور کنید اینجاست، اعم از مارکت، برندهای مهم، بانک، داروخانه، آرایشگاه، کافه، بار، رستوران، پارک آبی، استخر، اسپا، فضای سبز، زمین بازی، باربکیو، باشگاه، مسیر دوچرخه سواری و حتی مهد کودک.
واحدهای این مجموعه استدیو 35 متر مربع، یکخوابه 62 و 115 متر مربع، دوخوابه 76 _ 78 _ 84 _ 113 و 130 متر مربع هستند.
خریدار میتواند رنگها و مواد مورد علاقه و با سلیقه خود را انتخاب کند و خانه خود را به میل خود شخصی سازی کند.
از این پروژه تا ساحل لانگ بیچ 5 دقیقه پیاده راه است.

خرید ملک در قبرس شمالی

به این مقاله امتیاز دهید