معرفی بهترین راه های اخذ اقامت در قبرس شمالی

3 3 1

این روزها دغدغه بسیاری از خانواده­ ها که قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را دارند انتخاب کشور مناسب می­ باشد. برای انتخاب کشوری که زندگی راحتی را در آن داشته باشند و همچنین بتوانند با شرایط راحت تری در آن اقامت خود را بگیرند مسئله مهمی به حساب می­ آید. قبرس شمالی از جمله مقاصدی است که در سالهای اخیر مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است. آب و هوای مدیترانه ای، امنیت، شرایط اقتصادی مطلوب و… دلایلی است که محبوبیت این کشور را دو چندان کرده است. به دلیل اینکه در قدم اول کسب اطلاعات در مورد مهاجرت به قبرس شمالی بسیار اهمیت دارد، ما تصمیم داریم در این مقاله برخی از راه های اخذ اقامت در این کشور را بررسی کنیم.

امنیت و ثبات در قبرس شمالی

کشوری که هم امنیت مناسبی داشته باشد هم برای ایرانی ­ها سخت گیری نداشته باشد. جایی که بتوانند با هر بودجه و شرایط پرداختی ملکی خریداری کنند و به راحتی ساکن آنجا شوند. کشوری که حقوق شهروندی آن به کودکان اولویت بدهد و افراد مسن را تحت حمایت کامل خود قرار دهد.

1 1 1

آب و هوای قبرس شمالی در فصول مختلف

همچنین کشوری که آب و هوای معتدل داشته و از طبیعت زیبایی بهره برده باشد. در ادامه می ­خواهیم شما را با قبرس شمالی آشنا کنیم.

قبرس شمالی کشوری­ست که در دریای مدیترانه واقع شده است، همسایه ­های آن ترکیه از شمال، سوریه از شرق و لبنان از جنوب شرقی می­ باشد. همچنین از جنوب به قبرس جنوبی و مصر و یونان نزدیک می­باشد.

کشور قبرس تحت حمایت چه کشورهایی است؟

کشور قبرس شمالی در سال 1983 اعلام استقلال کرده و تحت حمایت ترکیه و انگلیس می ­باشد و به نام جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می­ شود.

جمعیت قبرس شمالی به همراه مهاجران و دانشجویان حدود 400.000 نفر می ­باشد و این افراد تحت حمایت کامل دولت قبرس شمالی می ­باشند.

خرید خانه ارزان در قبرس شمالی

افرادی که قصد مهاجرت به این کشور مدیترانه­ ای را داشته باشند با خیالی آسوده می ­توانند از طریق خرید ملک در قبرس شمالی زندگی خود را در این کشور شروع کرده و با شرایطی که کشور و سیاست قبرس شمالی برایشان فراهم کرده می ­توانند به راحتی اقامت قبرس شمالی را دریافت کرده و از شهروندان این کشور به حساب بیایند.

بهترین روش های مهاجرت سرمایه گذاری در قبرس شمالی

 

قبرس شمالی برای مهاجرت روش سرمایه گذاری از طریق خرید ملک را برای افراد متقاضی قرار داده است و با خرید ملک امکاناتی نظیر اخذ اقامت، بیمه درمانی رایگان و تحصیل رایگان برای فرزندان زیر 18 سال به خریداران تعلق می گیرد.

2 2 1

هنر و فرهنگ مردم در قبرس شمالی

قبرس شمالی از لحاظ فرهنگی جامع ه­ای سکولار دارد، شهرها دارای مساجد هستند که اگر کسی علاقه داشت به راحتی می ­تواند به مساجد رفته و نماز خود را در یکی از مساجد بخواند، در عین حال شهر دارای بار و کازینو نیز می­ باشد. پوشش افراد به سلیقه شخصی خود آن ها بستگی دارد و می ­توانند لباسی که می پسندند را بپوشند. افراد به عقاید دیگران احترام می­ گذارند.

کشوری که می ­تواند برای تمام افراد جامعه امنیت مورد نیاز را تامین کند و همه بتوانند احساس آرامش داشته باشند به طور معمول مورد توجه زیادی قرار می گیرد. ساکنان قبرس شمالی با زندگی در این کشور طعم زندگی رویایی را خواهند چشید و می توانند با خیالی آرام به اهداف خود برسند.

 

پروسه مهاجرت به قبرس شمالی

برای شروع پروسه مهاجرت به قبرس شمالی ابتدا باید مشاوری امن و صادق انتخاب کنید که شما را در تمام این مسیر همراهی کند. با وجود مشاور امکان آن را دارید تا تمام مراحل مهاجرت را به آسانی بگذرانید و هیچگونه نگرانی بابت مسیر پیش رو نداشته باشید.

مشاوره مهاجرت به قبرس شمالی

مشاور و کارشناس فروش ابتدا برای شما تمام پروسه مهاجرت را توضیح می ­دهد. پس از آن که بودجه مورد نظر برای خرید ملک را به مشاور خود اعلام کردید، اطلاعات املاکی که برای شما مناسب است را در اختیار شما قرار می ­دهد.

خرید ملک و پرداخت اولیه

برای خرید ملک مورد نظر می­توانید ابتدا پرداخت اولیه را انجام دهید و ملک در رزرو شما باشد و پس حداکثر یک ماه مابقی مبلغ خود را پرداخت کنید. و یا می ­توانید با سفری چند روزه به قبرس و بازدید املاک از نزدیک ملک مورد نظر را دیده و آن را خریداری کنید.

ثبت سند ملک

پس از آنکه مبلغ مورد نیاز را پرداخت کردید سند ملک به نام شما ثبت می ­شود و با پرداخت مالیات می­ توانید پروسه مهاجرت را شروع کنید. تمام مدارک مورد نیاز را در سامانه مخصوص ثبت می­ کنید و برای شما زمانی برای مراجعه به پلیس مهاجرت تعیین می ­شود.

( یکی از مدارک مورد نیاز عدم سوپیشینه می باشد)

4 4 1

 

حساب در بانک قبرس شمالی

پس از آن نیاز دارید تا مبلغ 10.000 دلار را برای تمکن مالی در یکی از بانک های قبرس شمالی داشته باشید و بتوانید مدرک این حساب را به پلیس مهاجرت نشان دهید.

دریافت اقامت قبرس شمالی

پس از مراجعه به پلیس مهاجرت و تایید مدارک لازم باید آزمایش خون و تست حساسیت بدهید تا مراحل مهاجرتی شما تکمیل شود و به شما اقامت یک ساله قبرس شمالی تعلق می گیرد. اقامت شما سالانه تمدید می ­شود و می توانید بعد از 5 سال اقامت موقت قبرس شمالی، اقامت دائم کشور را دریافت کنید.

( در صورتی که ملک خریداری شده بیشتر از 250.000 پوند باشد از ابتدا اقامت دائم را دریافت می­ کنید)

شرکت سرمایه گذاری بازرگان برای شما عزیزان که قصد مهاجرت یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، انوع مختلف خدمات با توجه به نیازتان را در نظر گرفته است که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید یا اینکه سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. این خدمات عبارت اند از ؛ خرید ملک، مهاجرت، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خدمات امور تحصیلی و ویزای کار. مشاوران ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

فقط کافیست از راه ارتباطی مانند تماس مستقیم، واتساپ، تلگرام، ایمو یا دایرکت اینستاگرام استفاده کنید تا ما پاسخگوی سوالات شما در اسرع وقت باشیم.

زندگی پر از آرامش و امنیت حق طبیعی شماست

 

5 از 5

پیام بگذارید