مزايا و معايب سرمايه گذارى در قبرس شمالی

14

یکی از روشهایی سرمایه گذاری که همیشه برای افراد سرمایه گذار سود مناسب و امنی را به همراه داشته سرمایه گذاری از طریق خرید ملک میباشد. به طور مثال شما با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ریسکی را میپذیرید که این ریسک در سرمایه گذاری از طریق خرید ملک وجود ندارد. این امر برای سرمایه گذاری با خرید طلا و دلار نیز صدق میکند. احتمال دزدیده شدن، تغییر ناگهانی قیمتها ممکن است ضرر ناگهانی را به همراه داشته باشد. خرید ملک یا زمین برای افرادی که نقدینگی کافی را داشته باشند یکی از بهترین و امن ترین روشهاست. هم اینکه میتوان از طریق اجاره دادن ملک به درآمد سالیانه و ماهیانه رسید که این امر از طریقهای دیگر سرمایه گذاری امکان پذیر نمیباشد، و هم اینکه همیشه جایی برای زندگی کردن و سقفی بالای سرتان دارید.

1 1

در این مقاله میخواهیم مزایا و معایت خرید ملک در قبرس شمالی را توضیح دهیم.

برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی و خرید ملک و زمین یکی از روشهای کاربردی میباشد. سرمایه گذاران از کشورهای اروپایی، روسیه، اسرائیل و آمریکا به این کشور سرازیر شده و برای خرید ملک و زمین با هم رقابت میکنند.

زمانی که سرمایه گذاران از کشورهای دیگری به غیر از ایران، به قبرس شمالی میآیند، حتما دلیلی داشته که یکی از این دلایل، مجله اقتصادی فوربز میباشد که در مقالهای قبرس شمالی را جز 5 کشور برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک معرفی کرد.

مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی

1_ سرمایه گذاری با پوند انگلیس میباشد که برای هموطنان ایرانی به دلیل تغییرات قیمت ارزی، سود زیادی به همراه دارد. با خرید ملک با پوند انگلیس، پولی که سرمایه گذاری کردهاید، نه تنها بی ارزش نمیشود، بلکه قیمت آن با قیمت جهانی محاسبه میشود و قابل افزایش نیز هست.

2_ ارزش افزوده ملک و زمین در قبرس شمالی 8% در سال میباشد، شما اگر ملک یا زمینی خریداری کنید، حداقل ارزش افزودهای که به طور ثابت برای شما دارد سود 8% میباشد که با آن میتوانید مطمئن شوید که پول شما به هدر نرفته و در جای مناسبی سرمایه گذاری کردهاید.

3_ درآمد سالانه، ماهانه و حتی روزانه از طریق اجاره دادن ملک، یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی میباشد. خانه شما و سرمایه اولیه شما تغییری نمیکند و حتی بیشتر نیز میشود ( ارزش افزوده 8%)، ولی شما درآمد پوندی نیز خواهید داشت. شما به دو روش میتوانید به این نوع درآمد برسید، یکی از این روشها بستن قرارداد اجاره با شرکت سازنده میباشد که متعهد میشود ملک شما را اجاره داده و سالانه مبلغ 8% از مبلغ کل ملک را به حساب شما واریز کند. روش دیگر اینکه شما خودتان میتوانید با اجاره دادن ملک به صورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه به درآمد مناسبی برسید.

قبرس شمالی یکی از کشورهای توریست پذیر در جهان به حساب میآید و به دلیل دانشگاههای بین المللی موجود در قبرس شمالی همیشه دانشجویانی هستند که به دنبال خانهای برای اجاره میگردند. پس اجاره دادن خانه در قبرس شمالی امری راحت است که درآمد بالایی نیز دارد.

4_ گرفتن اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک.

2 2

مهاجرت و داشتن خانه ای در کشور دیگر برای زندگی، در قبرس شمالی با خرید ملک به راحتی امکان پذیر است. اقامت قبرس شمالی تا زمانی که شما ملکی در این کشور دارید امری بسیار راحت است. اقامت در قبرس شمالی به شما امکان زندگی در پنجمین کشور امن دنیا را میدهد، با داشتن اقامت قبرس شمالی از تمامی حقوق شهروندی این کشور بهرهمند میشوید و همچنین امکان درمان و تحصیل رایگان در مراکز دولتی را نیز دارید.

5_ قیمت ملک در قبرس شمالی با توجه به اینکه در خاک اروپا واقع شده است، نسبت به بقیه کشورهای مدیترانهای بسیار پایین است و با داشتن نقدینگی بسیار کمتری میتوانید در این کشور ملکی تهیه کنید و از مزایای آن استفاده کنید.

به طور مثال قیمت یک آپارتمان دوخوابه

در ایتالیا 750.000 پوند انگلیس

در اسپانیا 210.000 پوند انگلیس

در قبرس جنوبی 450.000 پوند انگلیس

و در قبرس شمالی 70.000 پوند انگلیس میباشد.

با همین مثال ساده متوجه میشویم که خرید ملک در قبرس شمالی، قیمت بسیار مناسبتری دارد.

3 1

6_ برای سرمایه گذاری در مسکن به دانش خاصی نیاز ندارید و شما فقط با پیدا کردن مشاوری مطمئن و معتمد میتوانید یکی از بهترین سرمایه گذاری های عمر خود را انجام داده و از تسهیلات و سود آن استفاده کنید.

7_ ثبت شرکت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی. از طریق خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید صاحب کسب و کار خود نیز بشوید. برای ثبت شرکت آدرس ملک خود را به عنوان دفتر کار میدهید و با این روش کسب و کار خود را در قبرس شمالی راه اندازی میکنید.

قبرس شمالی به دلیل جمعیت محدودی که دارد و امکان پیشرفتی که برای این کشور پیشبینی شده است، برای راه اندازی کسب و کار جدید و همچنین انواع کار آفرینی کشور بسیار مناسبی میباشد.

با خرید ملک در قبرس شمالی نه تنها جای زندگی شما مشخص است، بلکه دفتر کار شما نیز میتواند باشد.

8_ سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی تنوع زیادی را به همراه دارد. به طور مثال خانه استدیو میخواهید یا یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و یا چهار خوابه؟ خانه آماده مد نظر دارید و یا خانهای در حال ساخت؟ به خانههای آپارتمانی علاقه مندید یا ویلایی؟ نزدیک به ساحل زیبای مدیترانه باشد و یا در مرکز شهر؟

حتی میتوانید زمینی خریداری کرده و با ساخت خانه مورد علاقه خود، در این کشور امن و زیبا، زندگی یا سرمایه گذاری کنید.

9_ استفاده از تسهیلات بانکی با خرید ملک در قبرس شمالی امکان پذیر است. با خرید ملک میتوانید از بانکهای موجود در قبرس شمالی وامی دریافت کرده و با اقساط ده تا پونزده ساله وام خود را تصفیه کنید.

10_ یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، قانون عرصه و اعیان می باشد، که شما با خرید ملک در این کشور در حقیقت قسمتی از خاک قبرس شمالی را خریداری کرده و این خاک همیشه و تحت هر شرایطی متعلق به شما و خانوادهتان می باشد.

4

معایب خرید ملک در قبرس شمالی

1_ به طور کلی خرید ملک نیاز به نقدینگی دارد، که هرچند به دلیل سیاست موجود در قبرس شمالی، شما میتوانید با پرداخت 30% پیش پرداخت مبلغ کل، و تسويه کامل با اقساط 2 تا 4 ساله بدون بهره، صاحب ملک مورد علاقه خود بشوید.

2_ به فروش رساندن و نقد کردن ملکی که خریداری شده مسئله زمان بری میباشد. میزان عرضه و تقاضا و همچنین ویلایی یا آپارتمانی بودن ملک خریداری شده، از مسائلی است که تاثیز بسزایی در سرعت بخشیدن به این امر دارد.

5

3_ سیستم حمل و نقل در قبرس شمالی پیشرفت کامل را نداشته و این امر مسئلهای زمانبر است تا در سالهای آتی پیشرفت لازم را داشته و حمل و نقل عمومی پیشرفت خواهد کرد.

4_ ساخت جادهها و اتوبانها در قبرس شمالی هنوز به طور کامل اتمام نیافته و این امر نیز در سالهای آینده به درستی انجام میپذیرد.

5_ با خرید ملک در قبرس شمالی، شما امکان گرفتن پاسپورت این کشور را نخواهید داشت. هرچند به شما کارت شهروندی داده میشود که از تمام امکانات موجود در این کشور بتوانید استفاده لازم را ببرید.

 

شرکت سرمایه گذاری بازرگان برای شما عزیزان که قصد مهاجرت یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، انوع مختلف خدمات با توجه به نیازتان را در نظر گرفته است که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید یا اینکه سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. این خدمات عبارت اند از ؛ خرید ملک، مهاجرت، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خدمات امور تحصیلی و ویزای کار. مشاوران ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

فقط کافیست از راه ارتباطی مانند تماس مستقیم، واتساپ، تلگرام، ایمو یا دایرکت اینستاگرام استفاده کنید تا ما پاسخگوی سوالات شما در اسرع وقت باشیم.

زندگی پر از آرامش و امنیت حق طبیعی شماست

5 از 5

پیام بگذارید