راه های مهاجرت کاری به قبرس شمالی مشاغل، هزینه ها

8 8

موضوع كار و شغل مناسب همواره براى تمام افراديكه قصد مهاجرت به قبرس شمالی داشته باشند يكى از مهمترين مسائلى هست كه عنوان ميشود، اگر فرض كنيم كه شخصى حتى بخواهد مهاجرت داخلى يعنى از يك شهر به شهر ديگر را داشته باشد طبيعتا نياز به يكسرى تحقيقات اساسى وبهينه خواهد داشت، با در نظر گرفتن حرفه، تخصص، سابقه هر فردى براحتى ميتواند براى پيدا كردن شغل مناسب اقدام كرده و بدين ترتيب شغل مناسب خود را مهيا سازد، هدف از ارائه اين مقاله اين است كه تمام افراديكه قصد پيدا كردن كار در قبرس شمالى را دارند يا اينكه بعد از اخذ اقامت از طريق خريد ملك آيا ميتوانند نسبت به حرفه خود كار و شغل مناسب را پيدا كنند.

5 5 1

بازار کار در قبرس شمالی

بطور كلى هر كشورى نسبت به ظرفيت منابع خود نياز به تكميل كادر نيروى انسانى دارد و در اين خصوص نسبت به هر حرفه و شغل كمبود هاى خود را از طريق جذب نيرو به اتمام ميرساند! اما چه شغلى و در چه زمينه اى هر متقاضى ميتواند فعاليت كند؟ براى پاسخ به اين سوال اول بايد حيطه شغلى مرتبط با مشاغل مختلف را باهم بررسى كنيم ، شما فرص كنيد كه فردى هستيد با سابقه بالاى ١٠ سال در حوزه معمارى، ديزاين، طراحى همراه با سابقه تحصيلات عالى و دانشگاهى كه بعد از مهاجرت قصد فراهم كردن شغل مرتبط با حرفه خود باشيد در اين صورت با مراجعه به شركتهاى خصوصى و ارائه مدارك مربوط به سوابق تحصيلى و كارى و تكميل فرم در خواست مراجعه خود طى يك مصاحبه شغلى تكميل كنيد، در حال حاضر در قبرس شمالى با توجه به رشد سريع صنعت ساخت و ساز در حيطه سرمايه گذارى شركتهاى زيادى در زمينه انبوه سازى چه سرمايه گذارى خارجى و داخلى باهم رقابت داشته و هر كدام در صدد پيشى گرفتن در زمينه جذب نيروى انسانى مناسب هستند پس براى افراديكه قصد ادامه فعاليت خود در هر حرفه و زمينه باشند در قبرس شمالى ميتوانند براحتى شغل مناسب خود را پيدا كنند و از حقوق و مزاياى آن بهره مند شوند، بدين ترتيب براى مشاغل مربوط به ساير حرفه ها مانند تاسيساتى، سوله سازى، فنى نيز داراى رده بندى بالاى جذب نيروى انسانى هستند.

متقاضی کار با سوابق تحصیلی در قبرس شمالی

بر فرص مثال اگر فردى با تحصيلات عالى قصد ادامه فعاليت آكادميك را داشته باشد با توجه به تعداد زياد دانشگاههاى خصوصى و دولتى امكان جذب نيرو براى تدريس بالا بوده و متقاضيان ميتوانند براى پذيرش كار اقدام نمايند، بصورت كلى در قبرس شمالى بهترين زمان و يا بهتر است اشاره كنيم طلايى ترين دوره اى كه فرد بتواند بلحاظ شغلى و حرفه اى رشد و پيشرفت لازم را داشته باشد بستر لازم مهيا بوده و با اقدام هر چه سريعتر آينده بهينه اى را ميتواند براى خود و خانواده خود در قبرس سمالى رقم بزند.

آيا كارفرمايان براى كاركنان خود ويزاى كار اخذ ميكنند؟

براى پاسخ به اين سوال اول بايد به اين موضوع اشاره كرد در هر كشورى در دنيا هر فردى بخواهد شغل مناسب خود را پيدا كند اول يك دوره به مدت كوتاه ١ تا ٢ ماه را سپرى ميكند صرفا جهت بوجود آمدن رضايتمندى بين كارمند و كارفرما در اينصورت با رضايت طرفين از روند كار بستر براى اخذ ويزاى كار كارفرما براى كاركنان مهيا ميسازد و بدين ترتيب كاركنان ميتوانند ويزاى كار خود را اخذ كنند.

6 6 1

 آيا بدون داشتن اقامت ميتوانيم ويزاى كار اخذ كنيم؟

لطفا دقت داشته باشيد كه در هر صورت اگر شما قصد كارآفرينى از طريق ثبت شركت داشته باشيد يا اينكه جوياى كار در يك موسسه يا شركت خصوصى را داريد در هر دو صورت بايد ابتدا اقامت شما اخذ شود.

آيا پزشكان هم ميتوانند براحتى كار پيدا كنند؟

بله، بدين صورت كه مهاجرت پزشكان ابتدا بعد از اخذ اقامت در قبرس شمالى بايد مدارك مربوط به سوابق تحصيلى و مراجعه به سازمان سنجش قبرس شمالى بتوانند مجوز فعاليت گرفته و بدين ترتيب در كلينيك خصوصى يا دولتى مشغول بكار شوند. در حال حاضر در قبرس شمالى با توجه به پتانسيل رشد اين كشور و نياز به افزايش جمعيت و تامين امكانات كليدى جهت رشد و تكامل عوامل اصلى مانند جذب سرمايه هاى انسانى، جذب سرمايه نقدى، ارتقا كيفيت زير ساختى را داشته و از طريق منابع و كانالهاى متفاوت سعى بر رفع نياز خود دارد، و بدين ترتيب به يكى از قطبهاى سرمايه گذارى در حيطه صنعت و شهرسازى تبديل شده و استقبال بسزايى در مشاركت رشد بعمل ميرساند.

7 7

 

آيا بعنوان فردى تازه كار و مبتدى ميتوانيم در قبرس شمالى كار پيدا كنيم؟

با توجه به علاقه خود در هر حيطه و زمينه اى شما ميتوانيد شغل مناسب خود را پيدا كنيد. آيا پيدا كردن شغل در قبرس شمالى زمانبر هست؟ همانطور كه در ابتداى مقاله اشاره كرديم، حتى در صورت مهاجرت داخلى يا شهر به شهر هم شما نياز خواهيد داشت تا بتوانيد با محيط آشنا شوید.

شرکت سرمایه گذاری بازرگان برای شما عزیزان که قصد مهاجرت یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، انوع مختلف خدمات با توجه به نیازتان را در نظر گرفته است که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید یا اینکه سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. این خدمات عبارت اند از ؛ خرید ملک، مهاجرت، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خدمات امور تحصیلی و ویزای کار. مشاوران ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

فقط کافیست از راه ارتباطی مانند تماس مستقیم، واتساپ، تلگرام، ایمو یا دایرکت اینستاگرام استفاده کنید تا ما پاسخگوی سوالات شما در اسرع وقت باشیم.

زندگی پر از آرامش و امنیت حق طبیعی شماست

5 از 5

پیام بگذارید