آسان ترین روش های اخذ اقامت در قبرس شمالی

4 4 2

هزینه های کمتر اخذ اقامت نسبت به دیگر کشورهای منطقه و همسایه باعث شده است سالانه افراد زیادی برای اخذ اقامت در نگین مدیترانه اقدام کنند. روش های متداولی برای اخذ اقامت قبرس شمالی وجود دارد که انواع آن به صورت زیر می باشد :

1.دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق پذیرش تحصیلی

با وجود دانشگاه های بین المللی با رتبه علمی بالا در کنار ویژگی هایی مثل امنیت مثال زدنی، شهریه مقرون به صرفه، الزامی نبودن مدرک زبان، امکان اخذ پذیرش بدون آزمون ورودی برای تمامی رشته ها، خوابگاه با امکانات عالی و اعطای مدارک معتبر هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر دنیا قبرس شمالی را برای تحصیل انتخاب می کنند.

یکی از دلایل جذاب بودن تحصیل در این کشور امکان اخذ بورسیه های تحصیلی تا سقف 75% و گاهی حتی تحصیل تقریبا رایگان در این کشور است. علاوه بر آن دانشجویان در قبرس شمالی می توانند پس از گذشت چند ترم از تحصیل شان در دانشگاه های این کشور برای شرکت در طرح مبادله دانشجو شرکت کرده و ادامه تحصیلات خود را در دانشگاه های اروپایی و امریکایی طی کنند.

دانشجویان در قبرس شمالی طبق قوانین اروپا اجازه کار را دارا هستند و می توانند به صورت پاره وقت در حین تحصیل کسب درآمد کنند. این قانون برای تعطیلات بین ترم وجود ندارد و دانشجویان می توانند در طول تعطیلات به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند.

1 1 2

 

2. دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملکی

بدون شک یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در میان ایرانیان خرید ملک در قبرس شمالی می باشد. خوشبختانه به دلیل وجود پروژه های مختلف و متعدد از نظر مکان جغرافیایی، امکانات به کار رفته در پروژه ها، نوع ملک ( ویلایی ، آپارتمانی ، پنت هاوس، استودیو) ، متراژ ملک و … امکان سرمایه گذاری برای افراد با سرمایه ها و سلیقه های مختلف وجود دارد. خرید ملک یکی از زیر مجموعه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی می باشد،

امکان دریافت اقامت خود و خانواده تان فقط با پرداخت 1/3 قیمت ملک

امکان پرداخت اقساط طولانی و بدون بهره برای واحدهای پیش فروش ، امکان اخذ اقامت بدون هیچ گونه محدودیت قیمتی برای ملک ،دریافت عرصه و اعیان و درج قدر السهم خاک در قرارداد ملکی شما ، خرید فروش و اجاره ملک در قبرس شمالی به پوند انگلیس یا معادل دلاری آن، موارد بالا تنها تعدادی از مزایای بیشمار خرید ملک در قبرس شمالی هستند و شما با خرید ملک و دریافت اقامت صاحب بیمه درمانی رایگان برای همه اعضای خانواده و همچنین امکان تحصیل رایگان تا مقطع دانشگاه برای فرزندان خود در مدارس دولتی هستید.

2 2 2

 

3. دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در قبرس شمالی مزایای خیلی زیادی دارد من جمله نرخ مالیات پایین که این امر سبب می شود سوددهی شرکت شما بیشتر گردد، امکان تجارت آزاد در اتحادیه اروپا برای شما وجو دارد و امکان زندگی ، کار و تحصیل را به صورت نامحدود دارا هستید.

یکی دیگر از راه های مهاجرت، ثبت شرکت در قبرس شمالی می باشد که در این صورت فرد متقاضی می تواند با ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت شرکت کند، با توجه به قانون موجود در قبرس شمالی هر فردی می تواند کسب و کار تجاری تاسیس کند و هر فردی برای ثبت شرکت ملزم به معرفی 2 نفر می باشد تا شرکت بنام آن ها ثبت شود. فقط در مواردی که شامل شرکت ساختمان سازی، اجاره ماشین و صرافی نیاز به یک شریک قبرسی خواهند داشت تا بتوانند مجوز فعالیت کسب کنند.

 

3 3 2

4. دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق ویزای کار

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار از دیگر روشهای اخذ اقامت این کشور می باشد . در نظر داشته باشید در این نوع اقامت شما باید به یکی از زبان های ترکی استانبولی یا انگلیسی مسلط بوده و کارفرمایی را پیدا کنید تا حاضر باشد برای شما ویزای کار بگیرد، این امر گذشته از مبلغی که کارفرما باید به عنوان بیعانه در اداره ی بیمه برای ضمانت شما بگذارد نوعی مسئولیت نیز برای وی محسوب می گردد و اکثر کارفرمایان قبرسی تمایل به اخذ ویزای کاری برای کارمندان خارجی خود تا قبل شناخت کامل آن ها را ندارند. بنابراین این روش بسیار زمان بر و نامطمئن است.

 

 5. دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق ازدواج با فرد قبرسی

ازدواج یکی از راحت ترین و البته با منفعت ترین راه ها برای اخذ اقامت دائم این کشور است. تمام متقاضیانی که با یک شهروند قبرس شمالی ازدواج کنند، می توانند فرزندان خود و حتی پدر و مادر خود را به این کشور ببرند. شما 3سال پس از ازدواج می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. فرزندانی که از پدر و مادر تبعه قبرس شمالی متولد می شوند بدون در نظر گرفتن مکان تولد تبعه این کشور خواهند بود . در صورتی که تابعیت پدر و مادر مشخص نباشد، نوزاد با زندگی به مدت 5سال پیوسته در قبرس شمالی تبعه این کشور می شود.

شرکت سرمایه گذاری بازرگان برای شما عزیزان که قصد مهاجرت یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، انوع مختلف خدمات با توجه به نیازتان را در نظر گرفته است که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید یا اینکه سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. این خدمات عبارت اند از ؛ خرید ملک، مهاجرت، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خدمات امور تحصیلی و ویزای کار. مشاوران ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

فقط کافیست از راه ارتباطی مانند تماس مستقیم، واتساپ، تلگرام، ایمو یا دایرکت اینستاگرام استفاده کنید تا ما پاسخگوی سوالات شما در اسرع وقت باشیم.

زندگی پر از آرامش و امنیت حق طبیعی شماست

 

 

5 از 5

پیام بگذارید